Direktlänk till inlägg 14 april 2012

Tävling..

Av Josefina Lekander - 14 april 2012 09:43

Då har gjorde årets tävlingsdebut i Olofström den 1 april.. Det blev inte riktigt som planerat då Curre skulel hoppat 1 meter & 1.10 men eftersom han fått ett sår och blev svvullen i benet fick den lilel hjälten Janiool följa med.. Vilket han gjorde kanon! ett retfullt nerslag i 1 meter den tog tid på sig att rulla ner.. Men i stället gjorde han en knaon runda i 1.10 och var nolla! Första ett tidfel men de ökade sedan upp maxtiden då man annars hade fått stressa runt sina unghästar..



Så nu har man äntligen kommit i gång efter att Ella föddes den 25: e januari..För att följa mer vad som händer här hemma till vardgas med hästar och allt får Ni gärna besöka min blogg som används hyffast flitigt ibland..


http://josefinalekanderuggla.blogspot.se/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefina Lekander - 31 december 2011 19:37

Vill önska Er alla ett Gott Nytt År! Hoppas att 2012 kommer att bli ett kanon år. Det hoppas Vi på i alla fall!   Vill Ni följa mig och mina hästar i vardagenträning  och tävling så kan Ni läsa om det på   http://josefinalekanderuggla.blogspo...

Av Josefina Lekander - 30 maj 2011 08:32

Ja nu var det ett tag sedan men skrev här om Ni vill följa mer vad som hnder med hästarna så gå in på min blogg som uppderas lite mer ofta: http://josefinalekanderuggla.blogspot.com/   Har varit i väg och tävlad lite med Curre han har gått några ...

Av Josefina Lekander - 23 april 2011 08:55

Ja sedan ma skrev här sist..   Curre har tävlat lite och varit placerad 10:a ena gången och förra helgen var han placerad 9:a i ena klassen..Tufft då vinnaren hade 28 något och jag ahde 31 det var rätt jämt om jag säger så..   Malibu har bliv...

Av Josefina Lekander - 7 mars 2011 11:14

Förra lördagen kom det en ny liten dam till stallet. Hon heter Malibu och är Ett D Ponny sto född 2008 e: Fabian II ( Welsh) ue: Piccolo xx. Snygg dam som ska ridas in och sedan säljas. Skalöshoppa väldigt bra så detta får man ju testa någon ...

Av Josefina Lekander - 23 januari 2011 18:07

Nu äntligen har man börjat komma i gång med träning och ridningen riktigt ordentligt MEN då ska det givetvi milda och sedan frysa på..Vem beställde denna vintern? ;)..Förra vintern måste jag säga var mycket bättre! Snön gick bort juldagen sedan kom d...

Ovido - Quiz & Flashcards