Direktlänk till inlägg 23 april 2011

Då hard et hänt lite igen..

Av Josefina Lekander - 23 april 2011 08:55

Ja sedan ma skrev här sist..


Curre har tävlat lite och varit placerad 10:a ena gången och förra helgen var han placerad 9:a i ena klassen..Tufft då vinnaren hade 28 något och jag ahde 31 det var rätt jämt om jag säger så..


Malibu har blivit inriden och klar och åkte hem nu i början på veckan. Hon skulel säljas egentligen men de behåller henne ett år och hoppar in henne och lite sådant först. Det gör dom rätt i! Det kommer att bli en kanon ponny i hoppingen!


De andra hästarna fungerar som vanligt här tycker jag i bland går det bra i land minde bra.. men är inte det lite charmen med hästar? :)


Lite bilder som är relativt nytagna. I alla fall ribilderna.


Malibu


                Camelot

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefina Lekander - 14 april 2012 09:43

Då har gjorde årets tävlingsdebut i Olofström den 1 april.. Det blev inte riktigt som planerat då Curre skulel hoppat 1 meter & 1.10 men eftersom han fått ett sår och blev svvullen i benet fick den lilel hjälten Janiool följa med.. Vilket han gjorde ...

Av Josefina Lekander - 31 december 2011 19:37

Vill önska Er alla ett Gott Nytt År! Hoppas att 2012 kommer att bli ett kanon år. Det hoppas Vi på i alla fall!   Vill Ni följa mig och mina hästar i vardagenträning  och tävling så kan Ni läsa om det på   http://josefinalekanderuggla.blogspo...

Av Josefina Lekander - 30 maj 2011 08:32

Ja nu var det ett tag sedan men skrev här om Ni vill följa mer vad som hnder med hästarna så gå in på min blogg som uppderas lite mer ofta: http://josefinalekanderuggla.blogspot.com/   Har varit i väg och tävlad lite med Curre han har gått några ...

Av Josefina Lekander - 7 mars 2011 11:14

Förra lördagen kom det en ny liten dam till stallet. Hon heter Malibu och är Ett D Ponny sto född 2008 e: Fabian II ( Welsh) ue: Piccolo xx. Snygg dam som ska ridas in och sedan säljas. Skalöshoppa väldigt bra så detta får man ju testa någon ...

Av Josefina Lekander - 23 januari 2011 18:07

Nu äntligen har man börjat komma i gång med träning och ridningen riktigt ordentligt MEN då ska det givetvi milda och sedan frysa på..Vem beställde denna vintern? ;)..Förra vintern måste jag säga var mycket bättre! Snön gick bort juldagen sedan kom d...

Ovido - Quiz & Flashcards